Με την καταχώρηση της παραγγελίας ενημερώνεστε αμέσως με e-mail για την καταχώρηση της παραγγελίας σας. Την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την καταχώρηση μιας παραγγελίας, το τμήμα εξυπηρέτησης του καταστήματός μας ελέγχει τη διαθεσιμότητα των ειδών που παραγγέλθηκαν.
Το FLASHFASHION e-shop δεν μπορεί να εγγυηθεί για τη διαθεσιμότητα των προβαλλόμενων προϊόντων. Ωστόσο δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών περί της διαθεσιμότητας τους.
Η επιβεβαίωση και η τελική αποδοχή της παραγγελίας σας προετοιμάζεται από την εταιρία μας σε 2 έως 3 εργάσιμες ημέρες και ώρες, Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:30 έως 15:00.
Επιμέρους περιπτώσεις εξέλιξης της παραγγελίας σας, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων:
1. Περίπτωση με δυνατότητα συνολικής αποδοχής και εκτέλεσης της παραγγελίας
Αν μετά τον έλεγχο διαθεσιμότητας των αποθεμάτων, διαπιστωθεί ότι όλα τα είδη της παραγγελίας υπάρχουν, στέλνεται σε εσάς το σχετικό e-mail, για την επιβεβαίωση και αποδοχή της παραγγελίας σας.
Στη συνέχεια εισπράττεται το ποσό που δεσμεύτηκε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας, από την πιστωτική σας κάρτα αν βέβαια έχετε επιλέξει αυτόν τον τρόπο πληρωμής. Πραγματοποιείται έλεγχος μεταξύ του διαθέσιμου υπολοίπου της πιστωτικής σας κάρτας, στη δεδομένη στιγμή και του ποσού της παραγγελίας σας. Αν το διαθέσιμο υπόλοιπο της πιστωτικής σας κάρτας, είναι μεγαλύτερο από το ποσό της παραγγελίας σας, τότε μπορεί να προχωρήσει η εκτέλεση της παραγγελίας και ενημερώνεστε σχετικά με email.
Αν το διαθέσιμο υπόλοιπο της πιστωτικής σας κάρτας είναι μικρότερο από το ποσό της παραγγελίας σας, τότε θα ενημερωθείτε σχετικά με την αδυναμία εκτέλεσης της παραγγελίας σας με e-mail, αλλά και με τηλεφωνική επικοινωνία από συνεργάτη του τμήματος εξυπηρέτησης του e-shop.
Στο στάδιο πλέον της αποστολής των προϊόντων, ενημερώνεστε για το πως εξελίσσεται η μεταφορά αυτών. Στέλνεται σε εσάς ο κωδικός αριθμός της εταιρίας ταχυμεταφοράς που συνοδεύει την παραγγελία σας κατά την αποστολή, ώστε να έχετε τη δυνατότητα με την αναφορά σ’ αυτόν τον αριθμό, μέσω της εταιρίας ταχυμεταφοράς, να μπορείτε να παρακολουθείτε τη εξέλιξη της αποστολής. Η παραλαβή της παραγγελίας σας πραγματοποιείται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της ανάλογα τον τόπο προορισμού.
Αν για οποιοδήποτε λόγο, όπως ανωτέρα βία, προβλήματα στις μεταφορές, κ.α., υπάρξει καθυστέρηση, η εταιρία ταχυμεταφοράς θα επικοινωνήσει μαζί σας. Όλες οι απαραίτητες διαδικασίες περιγράφονται στο κείμενο που ακολουθεί, σχετικά με την Παρακολούθηση & παραλαβή της παραγγελίας.
Η αγορά σας ολοκληρώνεται με την παράδοση των προϊόντων. Το τελικό παραστατικό, απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο, θα σας δοθεί με την παραλαβή της.
2. Περίπτωση δυνατότητας μερικής αποδοχής της παραγγελίας
Αν δεν υπάρχουν διαθέσιμα υπόλοιπα για ορισμένα από τα είδη που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας, λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που σας πληροφορεί για τα είδη που μπορούν να εκτελεστούν η συνεργάτης μας από την εξυπηρέτηση του e-shop, θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει σχετικά.
Εφόσον υπάρξει η σύμφωνη γνώμη σας, που θα παρέχεται με ένα σχετικό e-mail, προς την εταιρία μας για μερική μεταβολή της παραγγελίας σας, θα σας αποστείλουμε από τη μεριά μας, το σχετικό e-mail, αποδοχής της τροποποιημένης παραγγελίας σας, ενώ το επόμενο στάδιο είναι η επιστροφή της διαφοράς του ποσού της χρέωσης, στην πιστωτική σας κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, όπου δηλαδή, δεν θα θελήσετε την μερική εκτέλεση της παραγγελίας σας, και για αυτή σας την επιθυμία θα πρέπει να μας αποστείλετε το σχετικό e-mail που να δηλώνει ότι δεν επιθυμείτε να προχωρήσουμε στην αποστολή της τροποποιημένης παραγγελίας σας, ώστε να ακυρωθεί η παραγγελία συνολικά και να πραγματοποιηθεί συνολική επιστροφή της χρέωσης από την πιστωτική σας κάρτα.
Η ίδια διαδικασία έλεγχου των αποθεμάτων και επικοινωνίας - ενημέρωσης με τον καταναλωτή ισχύει και για την περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή.
3. Περίπτωση συνολικής αδυναμίας αποδοχής παραγγελίας
Στην περίπτωση που δεν επιβεβαιωθεί ολόκληρη η παραγγελία σας, λόγω έλλειψης αποθεμάτων, θα σας σταλεί e-mail, για την πληροφόρησή σας. Επιπρόσθετα, για την δική σας καλύτερη και άμεση ενημέρωση, συνεργάτης μας από το τμήμα εξυπηρέτησης του e-shop, θα επικοινωνήσει και τηλεφωνικά μαζί σας.
Επίσης αποστέλλεται σχετικό e-mail και ενημερώνεστε για την ακύρωση της δέσμευσης των χρημάτων από την πιστωτική σας κάρτα.